Doe mee! Voer campagne in Oldenzaal!

Over een aantal maanden is het zover, dan zijn de Gemeenteraadsverkiezingen 2018. GroenLinks vindt dat het tijd is voor verandering. Vind jij dat ook?
Dan kun je op twee manieren bijdragen:

1. Een plek op de kandidatenlijst voor de gemeenteraad

Heb je altijd al raadslid of ondersteunend raadslid (forumlid) willen zijn? Dan is dit je kans! GroenLinks zit in de lift en zoekt enthousiaste kandidaten voor een raadszetel. Heb je vragen over het werk als raadslid of forumlid, neem dan contact op met fractievoorzitter Sandor Lowik (s.lowik@oldenzaal.nl) of bel 06-15350211.

2. Help mee met campagnevoeren.

Meld je aan als vrijwilliger via groenlinksoldenzaal@hotmail.com.

Wat kun je doen?

• helpen flyeren in de stad of in je eigen wijk
  • posters plakken op verkiezingsborden
  • verkiezingsposter voor je raam hangen
  • eigen social media inzetten om de GroenLinks boodschap te verspreiden
  • meedenken over andere ludieke acties

Wat we bieden

We laten je natuurlijk niet zo maar onvoorbereid campagne voeren. Allereerst wordt je altijd vergezeld door een lid van GroenLinks Oldenzaal die op de hoogte is van de speerpunten van GroenLinks. Daarnaast bieden we nieuwe campagne-vrijwilligers diverse bijeenkomsten aan. En niet heel onbelangrijk: we zijn gewoon een ontzettend leuke club mensen!

Heb je vragen over de campagne, stuur dan een e-mail naar groenlinksoldenzaal@hotmail.com of bel Sandor Lowik: 06-15350211