In de aanloop van de Gemeenteraadverkiezingen in maart 2018, gaan wij maandelijks een politiek café organiseren op de woensdagavond. De bedoeling van dit café is elkaar ongedwongen te ontmoeten en de mogelijkheid te bieden om in gesprek te gaan over alle mogelijke onderwerpen die deel uit maken van plaatselijk en/of landelijk politiek beleid.

Wij nodigen u graag uit om deze avonden te bezoeken. U  kunt familie, vrienden en geïnteresseerden geheel vrijblijvend meenemen.  De avonden zijn open voor iedereen, dus ook voor geïnteresseerden van andere partijen en leden die verder niet politiek actief zijn.

De eerste avond is op 11 oktober 2017 in café de Bestemming, Marktstraat 5 in  Oldenzaal. Inloop 19.30 uur, aanvang programma 20.00 uur. Tijdens deze avond kunt u nader kennismaken met onze raadsleden en wethouder, en alle vragen stellen die u altijd al wilde stellen of zelf thema’s en onderwerpen inbrengen ter discussie.

Mocht u  vragen en/of opmerkingen hebben en telefonisch contact op prijs stellen,  dan kunt u contact opnemen met onze fractievoorzitter Sandor Löwik: 06 153 502 11

Voor vragen specifiek over het politiek café kunt u contact opnemen met Fieke Briër, telefoonnummer: 06 102 288 05, of Natascha Oorthuis, telefoonnummer: 0541 515096